prezes Zarządu Radia PIN
Prezes Zarządu Radia PIN S.A., jednocześnie dyrektor marketingu i sprzedaży spółki. Skończył Uniwersytet Warszawski - wykształcenie wyższe, profil humanistyczny (dyplom z teorii komunikacji) i Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania - Master of Business Administration (dyplom z marketingu strategicznego). W Radiu PIN S.A. (dawniej AWiM Mediabank) od 1997 r., od 2003 r. członek zarządu i dyrektor marketingu i sprzedaży; wcześniej - dyrektor Wydziału Wydawnictw Periodycznych, redaktor naczelny miesięcznika BANK, Finansista; 1996-1997: Aspekt kilkullen (późn. Hammington Scott), project manager, powadził projekty wydawnicze (m.in. periodyki dla inwestorów giełdowych i instytucjonalnych) i internetowe (gospodarcze bazy danych); 1996-1993: Ringier Polska SA, redaktor naczelny, sekretarz redakcji, kierownik działu, dziennikarz (CASH, Gra na giełdzie, Z klasą); 1993-1991: Tygodnik Solidarność, dziennikarz. Opublikował ponad 600 artykułów o tematyce gospodarczej, kilkadziesiąt z zakresu reklamy, kilka z teorii komunikacji, głównie poświęcone aspektom perswazji werbalnej. Członek Business Centre Club i Instytutu Zarządzania. Żonaty, troje dzieci. |